9/2

Är det någon i eller i närheten av jönköping som är intresserad av att bli fodervärd till en D-ponny på fem år?
Jag måste låna ut Melwin när jag pluggar, så om någon vet någon så hör av er!

Sedan måste jag bara berätta en ganska rolig sak! För typ ett år sedan så skulle jag göra en hemsida som skoluppgift i marknadsföringen. Jag började på en, men min dator krånglade, så struntade i det, men glömde att redare den jag börjat på. Så sa Damir för att tag sedan att han hittat hemsidan på internet, jag tänkte inte mer på det. Men idag kollade jag upp hemsidan och loggade in, såg att jag i snitt haft ca 20 besökare om dagen! Ha,ha! ganska komiskt måste jag säga eftersom hemsidan tillhörde vad jag kallade för "lotusbadet" ett bad som inte ens finns i verkligheten.. Det märkliga var att jag också kunde se att de flesta som varit inne på sidan kom dit efter att ha sökt på Sara Buder...
Undrar ju varför så många personer gjort det..

aja, ska gå och räkna lite matte nu!
Publicerat: 2009-02-09 @ 19:10:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0