:C

blähh!!här hemma är det bara skrik och tjafs, har en läskig huvudvärk och är arg på alla. Och maten är så äcklig, det stinker över allt. Jag vill ha lugn och ro, jag vill att stallet ska vara mockat, fast det lovade pappa att göra. Jag vill att snön ska försvinna så jag kan rida, fast just nu vill jag inte rida, jag vill att mitt rum ska vara städat och att min matte var klar. Jag vill att mina betyg ska vara högre och jag vill ha ett roligt jobb med ruskigt hög lön. Jag vill att mitt håt ska vara jättelång och tjockt och att jag var sommarbrun över hela kroppen. Jag vill ha lite större ögon och tydligare kindben. Jag vill ha godis.

Fan vad drygt det är att blogga
Publicerat: 2009-02-06 @ 17:04:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0