snart till jobbet..

hmm, ja klockan är kvart i åtta och vid halv nio ska jag åka till dagiset.. slut på sportlov, vilket är lite dumt, för nu kommer alla barnen att vara där, så det blir inte lika slappt. Försökte räkna matte igår, men ingenting blev rätt. Saker som verkligen borde vara jättelätta fungerade inte heller :( Jag hatar verkligen matte. Synd att den inte blir gjord av sig själv. Man tänker att det ordnar sig alltid, och det klart jag fixar matten. Men jag har väl inte riktigt tänkt på att jag måste räkna också. men,men imorgon är det lektion, får hoppas att jag kommer igång då. måste ju göra provet snart.. sen har jag ju svenskan och samhällen framför mig med. Försökte betala in igår (man får betala 500 kr för att göra ett prov och förhoppningsvis höja betyget), men det fungerade inte :S
hmm, nu ska jag nog duscha.. ha det fint!

Publicerat: 2009-02-17 @ 07:51:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0