suck

tänkte bara säga att jag in te tycker om matte. Försöker räkna nu, på lektionen igår fattade jag det mesta bra, men nu? förstpr verkligen inte! När jag ska räkna ut linjernas ekvationer som borde vara enkelt blir det FEL! och jag gör ju precis som det står att man ska göra.. eller uppenbarligen gör jag ju inte det :(
Aja hoppade över det så länge så ska jag kolla på den sen igen, efter stallet när jag har "friskt" huvud. Så gör jag lite annan matte så länge. är jobbigt, får ont i ryggen när jag sitter ner också..

synd om mig idag, och imorgon ska jag göra prov.. aj,aj men det får gå soom det går helt enkelt, klarar jag det inte nu får jag hoppas på bättre tur nästa gång. surt bara att han sätter minus när man gör fel.. :O
Publicerat: 2009-02-26 @ 14:10:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0