vårkänslor!

Så himla underbart med solsken! Fick till och med användning för solisarna när jag satt i bilen :)  Man blir så lycklig av lite ljus och värme, tror i och för sig att jag mest inbillade mig värmen, men ändå.
Pigg och glad i hågen köpte jag med mig ett tunt marinblått täcke till Melwin och nya ridskor till mig. Jag var så snål när jag köpte mina förra att jag köpte en storlek för små bara för att de var på extrapris...
Snart har jag mina back on track paddar till den lille pållen också, så jag hoppas att inflammationen i kotan ska läka fort. var i ramkvilla hos veterinären förra veckan, och fick äntligen beskedet att jag kan börja rida honom igen!
Var hos tandläkaren och lagade en tand idag, gick ganska smärtfritt.
Annars är det som vanligt, jag kämpar med min matte och min stackars älskling får st¨å ut med mina vredesutbrott nät det inte går så bra.. vilket det för det mesta ju inte gör..

Tack älskling*
Publicerat: 2009-02-02 @ 19:56:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0