Cold blue..

Lekte lite med färger idag, blev ganska nöjd med denna :) Nu har jag ju äntligen en vettig kamera, så blir nog fler smink bilder framöver! Vet inte om ni som läser är så roade av det, men jag tycker iallafall det är kul!


Tanken var att det skulle se kallt ut..


Hittade tyvärr inte en av skuggorna jag skulle ha.. Hoppas verkligen den dyker upp, är så grymt fin! Ser ut som vanlig vit, men när man tar på den lyser det igenom blått, så det ser ut som rimfrost..


Har använt vir mascara och sedan lagt vitskimmrig skugga på bryn och fransar


råkade visst slarva med eyelinern.. hade kommit någon skit på penseln, så var svårt att få till det idag..
Publicerat: 2009-07-30 @ 23:55:10


2 kommentarer
Postat av: Sandra

Tjaa!

Tänkte bara tipsa om en mascara! Köpte Maybelline Volum Express Lift-Up igår. Den är riktigt bra! Separerar fint, blir inte klumpig och enkel att applicera med den något böjda borsten! Hurra för den! Kostar just nu 80:- på H&M med :D

2009-07-31 - 09:52:34 |
Postat av: sara

Hej! aha, där ser man! får kanske bli den jag köper nästa gång då :) är det extrapris på H&M på den nu lr? är borsten av gummi eller som de vanliga?

2009-08-01 - 13:19:13 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0