crazy make!

Hej alla!
Tror jag måste inskaffa lite lösfransar och annat kul snart.. så sugen på att göra några helt galna sminkningar och bara vara kreativ! Det är dock svårt att hinna nu för tiden när vi har fiket, som vi för övrigt hade inbrott i i natt! Tycker det är riktigt lågt när man bruter sig in i vår husvagn för att sno alla kakor, läsk med mera.. aja, kan ju inte göra något åt det nu.

Här nedan är några sminkningar som jag kanske skulle låta mitg inspireras av.. :D








Är det någon som vet en rolig sminkning jag skulle kunna försöka göra?

Ha det bra!
Publicerat: 2009-07-03 @ 18:59:41


1 kommentarer
Postat av: Martina Berggren

Ååh, jag ställer upp som frivillig försökskanin :D ! haha

2009-07-12 - 21:44:38 | URL: http://mberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0