höstmake!

Här är en bild från H&M:s höstkatalog. Riktigt häeliga färger tycker jag!
Passar verkligen till hösten färgmässigt samtidigt som det är glatt och livfullt. Jag har varit lite deppig över att sommaren tar slut så fort. Hur många sommardagar har vi haft i år? fem var det kanske? och jag har inte badat ordentligen någon gång ännu! Den här bilden får mig iallafall att känna mig lite mer optimistisk inför hösten!



Ska göra denna sminkningen någon gång snart, men tycker nästan att färgen på håret är halva grejen med det hela, så ska se om jag hittar en testperson.. Elina har jurödaktigt hår nu för tiden, ska höra med henne.
Snart får vi nog hem systemkameran som vi köpte också, så kommer förhoppningsvis kunna lägga ut bra bilder på mina skuggor och sminkningarna jag gör! Bra va?!
Publicerat: 2009-07-23 @ 12:13:28


2 kommentarer
Postat av: erik

skulle vara kul att se lite mer av erat fik ni har i skogen

2009-07-24 - 00:04:03 |
Postat av: Sara

Hej!

Menar du att du vill se mer av oss där? ( tänkte fall du var där igår och ville fika, hade stängt eftersom vi ville passa på att göra fler inköp när vädret inte var det bästa) eller vill du att jag skriver mer om det här?

2009-07-24 - 08:21:39 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0