Lördag morgon..

Japp, Lördag morgon är det nu. Eller förmiddag ska man  väl kalla det. Sitter uppe vid fiket och är måttligt sliten. tog det ganska lugnt igår, men jag börjar bli för gammal för att klara av att vara uppe sent.. ha,ha nej, det blir nya tag snart, nästa gång jag festar ska jag göra det en dag när jag inte ska jobba dagen efter. Alltså får det bli typ en söndag, lyckat :)
 Igår gjorde jag en lila sotning, blev riktigt bra, men som vanligt inga kort.. mineralskuggorna är verkligen toppen!
 Godbitarna från gårdagen är gubben som sålde korv och ville låna ut pallen till mig, taxichauffören som körde miljöbil, Roy som inte kunde välja vilken av de blonda tjejerna han skulle ta, killen som bodde i en stad som var lika stor som kompisens förhud, biltävlingen ( som Damir vann varje gång mot Visar) och Chrille, han var en godbit utan mössa och fixad frille, cred till den heta jackan också.
hmm, ja det var väl det jag ville ha sagt..
Publicerat: 2009-07-18 @ 13:10:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0