luurad...

arghhha!!!
Hon som skulle sälja systemkameran till os bara lurades.. Fan att vi inte kollade upp henne innan!!
Petra Nyblom finns ingen som heter ens, har hittat två personer till som blivit lurad av samma tjej..
Är så ARG!! Var verkligen glad över att vi hittat kameran vi ville ha till ett bra pris, såg så mycket fram emot att börja fota lite..
Har iallafall lärt oss att ALDRIG mer betala i förskott..
Men vi SKA få tillbaka våra pengar. Eller nej förresten, hon SKA ge oss kameran vi ville ha. Eller en ännu bättre..

Det låter ju som förutfattade meningar, eller der är förutfattade meningar, men jag har bara betalat i förskott till tjejer, aldrig till någon man. Eftersom det känns som att tjejer inte gör så.
 
Vad tror ni om det, är det lika vanligt att tjejer och killar blåser folk på pengar
Är det någon som varit med om samma sak som jag? vad gjorde ni?
Publicerat: 2009-07-24 @ 15:15:37


3 kommentarer
Postat av: Erik

Tack för att du skrev om fiket :) och de fina bilderna, tycker det var modigt att satsa på ett fik hoppas ni tjänar i hop det ni lagt ut plus lite till :) mvh Erik

2009-07-24 - 23:31:20 |
Postat av: patrik

Har med blivit lurad av henne fast en annan annons. en Sony Ericsson W995. Hör av dig till mig om du vill dela med dig av din ilska ! hehe.. Samarbete för att få fast personen ! [email protected]. Maila mig gärna.. //Mvh Patrik

2009-07-29 - 19:37:08 |
Postat av: Anonym

Såg nu att jag har redan kontakt med din sambo! =) Mvh

2009-07-29 - 19:38:19 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0