städa

Hej allihop!
Tänkte titta in lite  fort, håller precis på att fixa med lägenheten. Jag och Damir kom hit sent igår, idag har vi städat och haft oss, men inte hunnit alls så mycket som vi räknat med.. Köket är urstädat oh jag håller på att packa upp ( det som är det roligaste ) och så är vardagsrummet städat.. sedan är det inte mycket mer tyvärr.
Kom just tillbaka från IKEA där vi handlade lampor, just nu har vi inga, så på kvällarna blir det svårt att se något!
Blev lite krångel, vi hittade en lampa till vardagsrummet, 100 kr stod det stt den kostade, billigt och bra tyckte vi. Framme i kassan gick den dock på 400.. Fortfarande ingen stor summa för en lampa, men inte vad vi hade planerat ändå. Så nu sitter jag här utan lampa till vardagsrummet, men tänkte sätta in den i köket iallafall.
Ha det så bra så får vi se om jag hinner uppdatera med lite bilder sen!
Publicerat: 2009-07-20 @ 15:50:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0