Nya köp?

Hej!
Har kollat runt lite på nätet efter saker jag behöver.. Hasr länge varit sugen på ett ordentligt borstset, de jag har nu är inte direkt att hurra för, Jag har några borstar från makeupcosmetics.se, tycker att de fungerar bra, så funderar på att slå till på dessa.. Nedsatt pris är det just nu också!


Detta set innehåller 12 sminkborstar i äkta djurhår (get, pony, sable) av hög kvalitet. Borstarna kommer i ett snyggt skinnliknande fodral med magnetknapp.
Detta borstset innehåller det mesta det behöver för att skapa en proffsig make up. Alla borstar är i fullstorlek med elganta svarta trähandtag.
Borstsetet innehåller:
1 Puderborste, perfekt för olika ansiktspuder (djurhår)
1 Rougeborste (djurhår)
1 stor ögonskuggsborste (djurhår)
1 medelstor ögonskuggsborste (djurhår)
1 mindre ögonskuggsborste (djurhår)
1 Fanbrush
1 eyelinerpensel (syntet)
1 concealerpensel (syntet)
1 läppensel (djurhår)
1 ögonskuggsapplikator (skumgummi)
1 Mascaraborste (nylon)
1 ögonfrans/bryn kam (nylon)
1 snyggt elegant skinnliknande fodral att ha borstarna i.



Sedan är det ju detta problemet med att få plats med sminket någon stans och att kunna ha någon som hellst ordning på det. Jag tänker inte lägga ut ca 700 på en ordentlig sminkbox så som min ekonomi ser ut just nu!
Men på Jula hittade jag drenna verktygsväska. Eftersom det faktiskt är en väska och ingen verktygslåda tycker jag inte att den ser helt dum ut. Stor är den också, dessutom finns det 50 fack i den!!
Gott om plats, ordning och reda alltså! Tror jag ska beställa den nu, 199 kr kostar den! :)
Publicerat: 2009-07-29 @ 22:05:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0