vardagsrum

Idag har jag och älskling flyttat lite saker till lägenheten! Var kul att äntligen komma igång lite med flytten, men det är jobbigt att kånga på saker! Färgerna på möblerna är svarta, sedan är det jusa väggar. Soffan är svart och vit. Tänkte att det blit sterilt med bara svart och vitt, behövs en kontrastfärg, lila skulle nog passa! Har hittat en del på ellos som var fint!


Här är några fina kuddar!




Jag tycker speciellt om den runda! 



Gardiner...










Draperier är ju fint att dela av rum med, ha istället för en dörr, eller hänga framför gardinerna!







Här är lite ljus och annat smått att piffa upp det med!




Den här stora ljuslyktan älskar jag! Skulle gärna hänga upp ett par stycken i olika höjder, men tror de kostade ca 200 st..




Blev mycket bilder idag, men är ju alltid kul att titta på tycker jag!
Alla sager kommer som sagt från ellos, så är ni sugna på något ar det bara att kika i katalogen!

Ha dte bra!
Publicerat: 2009-07-05 @ 23:18:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0