wallstickers!

Går som vanligt i inredningstankar.. Har virkat lite småsaker som jag ska visa senare, tror det blir bra! men nu tog tråden slut, så satte mig vid datorn och kollade lite istället..
Jag har letat och letat efter sänghimlar, hittade ju för ett tag sedan en jättefin som jag ville ha, (den finns längre ner under inredning) men den var slut.. och nu verkar dte vara omöjligt att få tag på liknande!
Är det någon som vet vart man hittar fina sänghimlar?

www.unikdekor.se hittade jag iallafall fina wallstickers med text, tror det blir någon av dessa i sovrummet.. Men nu när jag ser de två bilderna tillsammans så var det ju ganska snyggt att ha båda så som de sitter nu..





Det tråkiga var att de nästan bara hade text, inte så många bilder.
ferm living däremot har de flera fina stickers jag gärna skulle ha på väggen. men smakar det så kostar det, ni ser priserna under bilderna..



899 kr



729 kr



749 kr

vimsadekor.se hittade jag dessa häftiga och söta! Priswerna var inte heller så farliga, små för 50 kr och det fanns riktigt stora för 500.


uggla 390 kr


Tvättsymboler 320 kr
Publicerat: 2009-07-08 @ 23:07:30


2 kommentarer
Postat av: Sanna

ang väggdekor,så var jag i Ullared igår,och de hade världens sortiment av just väggdekorsbilder! Billigt,och jättemånga. Om du vet nån som ska dit,så...

2009-07-10 - 14:25:58 |
Postat av: Sara

aha, tack för tipset! har tankar på att åka dit snart, pojkvännen är inte lika entusiastisk dock... :)

2009-07-11 - 22:07:13 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0