2009 06 11

Tänkte mest titta in och säge hej till er!
Hade tänkt att göra ett inlägg om naglar och manikyr, men jag hittar inte kameran, så kan inte ta några bilder ändå. Blir ju lite trist med inlägg utan bild?
Jag fixade iaf mina naglar igår, nu är de riktigt starka, tror inte jag kommer få problem med att de går av mer!
Vill ni veta hur?
Håll ögonen öppna isåfall, kommer ett inlägg om det snart! ; )
Imorgon ska jag iväg och sminka och göra hår på Martina till skolavslutningen! Men har svårt att bestämma hur jag vill sminka..
Brunt eller orange skulle passa hennes ögon bra, klänningen rosa så vore ku att få med det också..
så just nu funderar jag faktiskt på rosa guldigt!
Ni får kika in imorgon så har jag säkert lite bilder att bjuda på!

pusskram!
Publicerat: 2009-06-11 @ 22:05:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0