back on track

Som ni säkert märkt har jag varit lite dålig på att blogga sista tiden.. Vilket givetvis har fått konsekvenser, hälften av mina besökare är borta! :(
Men nu är jag tillbaka igen och redan imorgon ska jag göra ett inlägg om en härlig sommarsminkning, har märkt att det är det mest uppskattade ämnet tillsammans med hår och frisyrer, eller det är iallafall fler som besöker mig då..

Skulle vara så kul om någon av er som läser sa vad det är ni tycker är bra och jag ska skriva mer/ mindre om!


Innan jag lägger ner datorn fär kvällen tänkte jag ge ett litet hårtips..
Många har hakat på trenden med fläta i håret. vilket ju är supersnyggt! Det roliga med den frisyren är ju att den så lärr går att variera! Antingen kan du toupera hela håret och även dra ut ett par flikar ur flätan innan du fäster den runt huvudet fär att få en lite slarvig söt effekt. Eller så kan du sätta upp håret ganska stramt, ta lite vax på fingrarna när du flätar och sedan fästa. självklart finna det många fler variationer! glöm inte att du kan använda vad som helst att sätta i ditt hår när det gäller frisyrer! Fläta in sidenband, glittrig tråd eller kedjor i håret för att göra någor lite roligt och annorlunda!



Nu till tipset jag skulle komma till. Istället för att lägga tid och energi för att höra din egen fläta så tycker jag defenitivt att ni ska titta in på glitter och istället köpa en lösfläta! Går betydligt snabbare och smidigare, dessutom fungerar det även för dig med kortare hår!

Ha det bra!

Publicerat: 2009-06-30 @ 22:01:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0