bal

Älskling har u varit på bal idag, så har jag fixat frisyr och smink på fyra tjejer. Jäktigt blev det, åt intre på hela dagen, från klockan 8 på morgonen till klockan 8 på kvällen satt jag bara ner i ca 30 min.. känns i rygg och ben vill jag lova..
Är supertrött, så jag bjuder er endast på ett par bilder..



Damir och Maja, ett stiligt par!




Maja var jätte vacker, hår och smink gjort på salong Me and You



En nästan färdig sminkad Sofie, en av tjejerna jag gjorde smink och hår på.




Josefin, jag har sminkat och fixat hår



Martina, hår och smink av mig



Fick inte så bra kort på frisyren tyvärr, allt var så fint ihopmatchat! hon körde på gladiator looken, skitfint!




Amanda blev superfin! Håret gjorde jag



josefine och Johan på röda mattan



Lite av frisyren



amanda och Liridon var så tjusiga! Henne hjälpte jag bara med ögonen, fast syns ju inre här..



Tre damer







Sofies ögon är ju sjukt vackra! blev så nöjd med ögonskuggan till klänningen! färgerna var typ guld, bronsglittrigt och brunt..



Tre olika tjejer med tre olika stilar.. men fina var de allihop! Tyvärr blåste det ju en del, så martinas förut så stooora frisyr åkte ner en aning..



Damir och Maja på röda mattan, hennes klänning fick så snygg färg i solskenet!



En tysk fann jag på balkongen, stiligt värre
Här var det glada miner!
h Amanda och Damir


Damir och Maja får avsluta kvällen!
Publicerat: 2009-06-04 @ 23:07:51


1 kommentarer
Postat av: emmy

hej snygging :D vad duktig du är, alla ser ju skitbra ut :)

jag kommer hem till eksjö den 5 augusti :D :D inte långt kvar nu, har en lapp med nedräkning på några meter ifrån mig men jag orkar inte hämta den ;b

haha, jag får fundera på att marknadsföra dig lite ;) sedan kan du ju snacka ihop dig med alla där hemma för jag vill att ni anordnar en rikig jävla fest åt mig :D

pusssss

2009-06-09 - 06:24:53 | URL: http://emmyliedbergius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0