:C


Hade tänkt att visa er hur Martina som jag gjorde iordning till skolavslutningen blev, men nu fungerar det inte att ladda upp bilder! Blir så arg! Hade visserligen inte särskilt bra bilder, men ändå..

Aja, får väl berätta om min dag i korthet istället... Vid klockan nio på morgonen var jag i stadshuset eftersom kick off veckan började idag. Där gjorde vi flera olika övningar för att lära oss tänka fritt och se möjligheter i allt. Säkert bra övningar, men just att tänka fritt och få ideér är väl inte direkt något jag har haft svårt för tidigare heller, så mig gav det inte jättemycket, men roligt var det iaf!
Saden var det lite lunch, fler övningar presentationer av de olika företagen, vissa var väldigt bra.
Sedan fick vi en föreläsning om livsmedelshantering, jättebra.
Imorgon ska vi starta dagen på lilla Cafét för att äta men även lyssna på hur de driver sin verksamhet, resten av dagen tror jag även att vi ska få träffa andra unga entrepenörer runt om i Eksjö, ska bli intressant!
Publicerat: 2009-06-15 @ 22:42:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0