EM i jönköping

Hej allihopa!
Som ni vet fixade jag ju Martina till avslutningen igår, hon blev jättefin! Tyvärr hade hennes kamera gått sönder, så än har jag inte fåt tag på några bilder. Ni får se resultatet senare, plus lite olika basic tips om hur du sminkar olika ansiktsformer.
Just nu befinner jag mig i Jönköping, Damir ska snart tävla, det är ju EM idag. Vi har alltså slutit fred igen.. ha,ha
Igår blev det lite shopping, visar vad ikväll, var även och klippte mig och så var vi på relaxavdelningen och badade bubbel..
mysig dag alltså.
Ikväll blir det bankett som avslutning, så nästa inlägg blir fullt av bilder! :)
Måste gå nu, ha det underbart så länge!
Publicerat: 2009-06-13 @ 12:03:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0