lägenhet

Nycklarna till vår lägenhet har kommit bort i posten.. Igår kom det ett tomt kuvert och vätterhem vill inte öppna åt oss, så får vackert vänta på en ny nyckel..
Hade det varit föt någon månad sedan hade jag blivit förbannad och ledsen, men just nu bryr jag mig inte.. Jag brukar ju inte skriva jättemycket om mitt privatliv, men jag och Damir har tagit en paus från varandra eftersom det varit en del bråk med mera. Så just nu känns det inte jätteviktigt att skynda in med prylar i lägenheten som ni säkert förstår.
Ska ägna närmsta tiden på hästarna, fiket och vänner. Hade hoppats på en tripp till västervik i helgen, men inte så stor idé när det ska regna hela tiden..

Någon som vet något annat kul att hitta på? Vill åka iväg någonstans och komma bort lite, men det får inte kosta för mycket..
Publicerat: 2009-06-09 @ 12:04:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0