nails..

Yai, Melwin avlivades inte idag! dock är även denna veterinär skeptisk, så han kommer med att förmodan inte bli bra, men jag är glad ändå, jag får ha honom hos mig ett par veckor till..

Var hos Damirs baldate och bästa vän maja för att fixa hennes naglar till balen innan. Hon fick peeling behandling, olja, nagelbandscremé och en nageltippsförlägning. Tog lååång tid! Tycker det blev helt ok, jag håller ju på att försöka lära mig lite på egen hand, men jag tycker i alla fall inte att hon behöver skämmas för hur naglarna ser ut!
Som vanligt är bilderna jättedåliga, men ni ser ju på ett ungefär.





Jag var väldigt sugen på att blanda lack av mineralskuggorna och priva, har en vitaktig som skulle bli så fin.. men hon ville ha det helt neutralt, så så fick det bli! hoppas hon blev nöjd!
Publicerat: 2009-06-02 @ 22:53:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0