rosa ögonskugga!

Jag skulle bara vilja slå ett slag för rosa ögonskugga som jag tycker folk använder alldeles för lite!
Alla kan bära upp rosa ögonskugga, det finns ju i så många olika nyanser! Man behöver inte välja knallrosa, utan ta en som går lite mer år persikohållet om du vill vara försiktig.
Det är ju så snyggt med rosa nu på sommaren! Beroende på vilka nyanser du väljer och hur du lägger skuggan kan det bli både festligt eller bara allmänt fräscht. Dessutom gör rosa skugga att du ser ännu brunare ut då du har fått lite färg, speciellt i kombination med gulguldig skugga! Eftersom min kamera är så dålig lägger jag inte ut några bilder på min egen rosa sminkning. Jag gjorde den ganska diskret, för att det ska synas på min kamera måste det vara en ganska ordentlig sminkning..
Men har hittat lite olika bilder på nätet. Så bli inspirerade och börja använd med ROSA!!!









Publicerat: 2009-06-01 @ 18:51:36


2 kommentarer
Postat av: Älskling

Första och sista var fina! Kort nummer 3 var coolt, och kort nummer 5 var skandal.

2009-06-01 - 23:05:37 |
Postat av: sara

älskling, kort nummer 5 är sista. Du beskriver det båda som fint och skandal.. Den sista bilden är nog inte riktigt färdigsminkad hoppas jag, när man gjort klart allt blir det jättefint med färgen tror jag. Ville bara visa lite bilder hur det kan se ut.

2009-06-02 - 09:00:58 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0