Premiär på fiket!

Idag öppnade vi Tjuva Jösses Fik första gången! Morgonen var stressig, ett par sista minuten köp, massor av saker att packa in i bilen, sponsorer skulle upp på husvagnen, kaffe skulle bryggas och mycket mycket mer!
Vi hade inte allt färdigt till klockan 10 då vi skulle öppna, men så var det heller inga kunder där då, så gjorde ju inget.
Nu har vi de flesta saker iordning, så följande dagar kommer ju smidigare! Eller, ja, så smidig som det nu kan bli att driva ett fik mitt ute i skogen utan el och vatten..



Damir vid husvagnen när vi håller på att fixa iordning

Här har vi nästan fått fram allt!

jaa, här är vår arbetsplats! ett träd till Fåglarna har vi såklart också, de är med oss varje dag!



Frida och Nemo hittade också lite att tugga på!



Jag ock Frida! enda bilden på mig eftersom jag stod för fotograferingen..

Är så trött nu, men nu har ni fått se lite iallafall!

Förutom att frysen gick sönder så har det gått ganska bra så är det någon som har en frys att sälja eller låna ut, så hör av er! är akut!!

Tydligen har vi för låga priser också, så imorgon höjer vi vissa saker!

ha det bra, och kom och hälsa på någon dag!


Publicerat: 2009-06-22 @ 22:58:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0