12/3 20.38

Innan när vi satt framför TV:n sa Poppe att han ville ha glass, inget konstigt med det. Jag tyckte först att han sa att han ville ha glas, så jag frågade om det inte blev hårt att tugga.
Svaret jag fick var
" jag sa glass och inte glas, glass är lika mjukt som min snopp"
WHAT?! Ha,Ha,Ha!!!

Jag tog mig just i kragen ( eller rättare sagt för ca en timme sedan) och ringde upp en person som hört av sig angående Melwin. Vet inte varför det tagit sån tid att få det gjort.. antar att jag gärna skjuter upp det, jag vill ju ha honom kvar.. men,men om den här tjejen vill ha honom och de passar bra så kan det noh inte bli mycket bättre. De bor utanför jönköping och om jag lånar ut honom på foder är han ju faktiskt fortfarande min.. Känner verkligen att jag måste komma igång med honom nu, har ju inte ridit på FLERA månader. men,men vädret har inte direkt varit med mig och vad gör man mitt ute i skogen utan ridhus?
Hur som, jag ringde som sagt upp, är mamman jag pratade med, men hon hade fullt upp med barn just då, så hon skulle ringa upp igen senare, men än har hon inte ringt.. är lite nervös..


så, vi får se hur det blir...
Publicerat: 2009-03-12 @ 20:45:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0