17/3

Ha,ha kollar på opera, handlar om sex. Faktiskt ett riktigt bra program! Jag tror att de flesta någon gång under ett mer långvarigt förhållande stöter på problem i sexlivet. Programmet som går just nu har gått flera gånger men jag har alltid bara sett slutet! Nu har jag visserligen missat början, men jag har i alla fall fått höra och lära lite mer än sist ;)
Är en sexolog eller vad det heter med i programmet, riktigt duktig! Är så kul att få höra att i princio ALLA kvinnor känner lika när det gäller sex, och att de flesta som har problem får lösa det på samma sätt.
Jag kan ju vara öppen och säga att detta programmet har gjort nytta i mitt förhållande!
Det är helt enkelt så att nästan alla killar måste lugna sig lite och kunna vara intima med sina flickvänner utan att det varje gång ska leda till sex. Det gör verkligen underverk att då och då bara kyssas och sedan inget mer!
Samtidigt måste kvinnor inse att sex betyder väldigt mycket för ett förhållande, så har man problem är det nödvändigt att göra något åt det för att förhållandet ska fungera.

Jag tror att lösningarna egentligen är ganska enkla, alla dessa lusthöjande medel och saker är nog bara en kortvarig lösning..

Hur som hellst, kvinnan som kunde allt och kom med riktigt SMARTA saker hade skrivit en bok; real sex for real women, tror att den kan vara väldigt värd att läsa!

Sex ska man vårda och bry sig om, det är trots allt egentligen sex som är skillnaden mellan att vara riktigt goda vänner eller ett kärlekspar. För det finns faktiskt inte många saker som slår att ha en sån där riktigt känsloladdad stund med sin parner.
Damir är för mig både den bästa kompisen man kan ha, såväl som en bra partner.

Känns lie konstigt att skriva om såna här saker, men vill ju inte avslöja för mycket. Men jag skriver ändå, det är ett intressant och vikigt ämne som de flesta är bekanta med!

Ta hand om varandra, uppmuntra varandra och visa uppskattning, ta ingen för given

Publicerat: 2009-03-17 @ 11:40:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0