20/3

hmm, sitter på älsklings dator, hade en mysig kväll igår. Gick på välgörenhetsgalan som anordnades av malin, Elin, Jessica och Jessica i trean på östanå. men skriver mer om det sen när jag kan lägga ut lite bilder också. inte för att jag fick så många bra, men ändå.
Ska nog dra mig iväg till stan snart, idag ska det bli cupcakes bak! :D Sen ska jag till Sandra, vi ska fira att vi fyllt år med lite fika med släkten och så.
Visar resultat senare på det också! ;)
hittade en bild från balen som jag tyckte var lite fin, bakrunden förstör ju endel men ni får bortse från den!



min klänning var sååå fin! tyvärr fick jag aldrig något bra kort på den, men tydligen ska mormor ha det..

aja, ska sätta fart nu, hörs!
Publicerat: 2009-03-20 @ 09:44:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0