2/3

mm, nu är det ju mars så våren borde vara på g? Idag har sys kommit hem! :) måttligt brun efter tre veckor i thailand! usch, RIKTIGT avundsjuk.. ska jobba aset av mig i sommar så jag och älsk kommer iväg på en riktig resa!
Jag skulle nog bara vilja ta en billig flygstol någonstans och sedan ordna resten där, vet inte vad han tycker om det..
Igår köpte vi soffa, blev denna till slut:






Helgen tillbringades med Fjodor och Linda, vi drog till roger och hans två söta döttrar för att kolla melodifestival och äta taccos. Var första gången jag såg den i år, och vad ska man säga? Förstår inte varför artister som faktiskt är duktiga alltid gör dåliga låtar till melodifestivalen! Var iaf Agnes och någon operabrutta som gick vidare. Operan var väl fin, men tycker inte det passar. Agnes låt var väl inte det bästa jag hört heller, tyckte den var för rörig. Men hon är ju grymt snygg, men diggade väl inte den guldiga sparkdräkten allt för mycket.. en sak som är säker är iaf att hon bar upp den bättre än vad jag skulle göra! Skulle verköigen vilja ha hennes hår!!
Publicerat: 2009-03-02 @ 18:01:33


2 kommentarer
Postat av: Fennika

Hej

Jag undrar var soffan ovan är köpt någonstans?

2010-12-24 - 22:28:22 |
Postat av: sara

hej!

Kommer ej ihåg vad företaget heter, men de annonserar ofta på blocket, så titta där!

Riktigt läckra soffor, men tyvärr inte den bästa kvalitén, vi valde därför att sälja vår, men fick otroligt många kommentarer om den då folk var hemma hos oss!

2010-12-29 - 22:15:04 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0