24/3 pimpa ditt kakel!

Finns det kanske fler därute som liksom jag har ett ganska tråkigt kakel i badrummet elelr köket men inte har möjligheten att kakla om?
Lugn, lösningen finns i andra alternativ! Det finns flera olika kakeldekorer som går snabbt och smidigt att sätta upp, kombinera flera olika för att få just din personliga stil. När du har tröttnat på den du har är det bara att ta bort och sätta upp en ny!

Själv är jag lite sugen på denna läckra och roliga från www.inreda.com den kostar 100 kr för 6 stickers. på denna är det kafferecept, men man kan även välja kakor om man vill det.


Från samma sida kan du även köpa detta självhäftande spegelkakel. Riktigt läckert, men kostade lite väl mycket tycker jag, 4 plattor för 385..



De har även flera enfärgade dekorer att sätta upp, ca 9 olika färger att välja på. Lika många finns det i olika mönster.
Dessa enfärgade kommer 1 paket med sex stycken, för 50 kr. Ett smidigt billigt sätt att piffa till köket med!
De passar till kakel som är 15*15 cm, det befintliga kaklet ska ha en jämn yta och inte vara av poröst material. Se till att ytan är ordentligt rengjord innan du sätter fast dem. För att sedan få bort dem värmer du med en hårfön eller varm vatten ills de lossar lite, ta tag i ena hörnet och dra loss dem.


Andra ställen som säljer häftig dekor är
www.happystore.se
www.kungsfarg.se  de har leopardfärgade!!!

Skulle bli jätteglad om ni som läser lämnade någon kommentar så jag vet vilka det är som brukar titta in hit!
kanske har ni åsikter, förslag eller ideér att dela med er av?



Nu måste jag sätta igång ordentligt med pluggandet! Imorgon bär det iväg till Stockholm, missa inte det!

Sedan vill jag tillägga att jag har den mest underbara pojkvän som finns, älskar dig

Hej så länge!

Ps: funderar på att utöka familjen lite.. ;) berättar mer senare! ds
Publicerat: 2009-03-24 @ 10:12:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0