26/3 besöksrekord!

Ja, kan meddela att det var besöksrekord här idag! tack för att ni läser!
imorgon åker jag till Örebro för att vara med när Damir tävlar.
Därför kommer jag inte uppdatera på någo dag, men det blir massor av bilder på söndag eller måndag när jag kommer tillbaka!

Så passa på att vara med i min tävling medans jag är borta!

Det du tävlar om är alltså en helt unik t-shirt med ett handgjort tryck på. Om det blir du som vinner får du skicka in en bild på dig, eller någon annan, tillbaka får du en supersnygg t-shirt, du kommer att vara den enda i hela världen som har den!
du får den alltså helt GRATIS, superenkelt!

För att vara med och ävla ska du nämna tävlingen på din blogg, länka på min blogg och komentera något av mina inlägg som handlar om tävlingen. Tävlingen avslutas den 10 April, då lotar jag vinnaren.
trycket kommer bli i denhär stilen!


ser lite kosig ut eftersom tyget är skrynkligt, men lovar, kommer bli skitsnyggt!

Ha det bra så länge!

Och tack igen för att ni kikar in, lämna gärna kommenarer!!
Publicerat: 2009-03-26 @ 21:58:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0