26/3 Tappsko! :(

Idag var jag riktigt hurtig! Var så duktig att jag befann mig i stallet vid tjugo över sju på morgonen för att ta en tur med Melwin. ut med hästen i gången för rykta och ha mig, Vad upptäcker jag då? jo, han har tappat en sko!
Så tråkigt, och hovslagaren har en veckas semester, så får inte på den än på ett tag..
Blev på dåligt humör, så red inte Piroschka heller. Så nu sitter jag här vid datorn och tjurar..
ska plugga lite, sedan in på möte i stan så får vi se om jag tar mig i kragen med Piroschka sen när jag kommer hem.

Hur som hellst var Melwin så go när jag släppte honom i hagen. han brukar alltid gå rakt till frukosten, men idag stannade han och bara tittade på mig. Sedan gick han fram och nosade mig i ansiktet och pussades lite. När vi hade kelat färdigt började han äta. Man blir så glad av sådana små saker! längtar verkligen tills vi kommer igång!


världens underbarase!

Don Juan de Marco
           2004
e: Downland Wildfowler
u: Queen safir
ue: Ernfords Jester

Publicerat: 2009-03-26 @ 09:11:12


1 kommentarer
Postat av: natalie

halv bror/syster till min lilla tjej ;)

2011-08-24 - 21:10:45 | URL: http://naataliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0