7/3

Har inte skrivit på ett par dagar, tänkte visa hur tatueringen jag gjorde blev. Gjorde ju om duvan jag hade på handleden i torsdags!

Före:

                                         
                                                   
Efter:

                                                    



Bilden ser lite märklig ut, blev en konstig vinkel. Men jag är i alla fall jättenöjd, nu behöver jag inte gå omkring med en ful tattuering längre! : )
Den första gjorde jag i Forserum på Willemo`s ink art, Kan väl inte säga att jag blev så jättenöjd. Färgen försvann efter någon vecka. Dessutom var det ju en syskontatuering, meningen var att min och sandras skulle se lika dan ut, men icke. Vet egentligen inte hur man kan misslyckas med en så enkel atuering, men hon gjorde det i alla fal! Rekomenderar er inta att åka dit!
Så i Torsdags var der Jeremy på Prime time i Eksjö (nära och bra)
Och det blev jättebra! kändes ganska ordentligt i början, huden är ju så tunn där, men efter ett tag gick det över. Han var verkligen snabb, tror det tog ca 10 min. Blir fler besök när när jag har pengar!!

Så, nu har jag rapporterat om det iaf, hör av mig imorgon igen!


Publicerat: 2009-03-07 @ 17:05:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0