9/3

Ha,ha innan jag säger något annat måste jag berätta/visa dagens höjdpunkt!
När jag gick till biblioteket såg jag att någon god människa förbarmat sig över den magra lilla apan som alltid sitter där utanför i ur och skur!
Lilla apan hade nämnligen fått en egen mössa!! SÅÅÅ SÖTT






började dagen med att stryka, yei vad kul!! men fick undan massor av kläder iaf, skönt tyckte jag, tills pappa kom och sa att vi hade en stor hög till som skulle strykas.. men jag sket faktiskt i det och åkte in till stan för att jobba lite. Var trevligt, vi gick till stan och visade lite grejor, tex skomakaren, bion och lite saker på gamla stan. sedan gick vi in i kyrkan och kollade, de flesta verkade tycka att det var ganska kul :)

sedan blev det fika på princess med mamma och rasmus, gick vidare till konsum och köpte biljetter till paulo robertos föreläsning imorgon, ska dit med syster. tog min lilla bil till komvux där jag letade och väntade en evighet på att hitta "svenska håkan". Han ska jag ha som svenska lärare när jag läser upp mitt betyg, ska visst ha nationellt prov på fredag... :S inte så förberedd, har ju inte ens påbörjat kursen ännu..

hur som helst så fick jag reda på att Håkan inte var där, så gick till biblioteket istället, skulle räkna lite matte. Hade glömt bort det som var så sjukt enkelt sist, så fick ägna tid till att kolla bak och läsa om instruktionerna. Fick kläm på det, men sen kom jag till derivata.. Och derivatan tar jag tag i imorgon mitt herrskap!
Imorgon tar jag tag i mitt liv ordentligt vill jag lova! då åker jag in till stan typ vid NIO för att räkna matte till klockan ETT (=4 timmar) För att prata med HÅKAN om svensklan, för att sedan gå och äta någon stans ( funderar på att prova ultra, har aldrig varit där.. tar de kort?),
för att sedan räkna matte igen, till klockan HALV FYRA, för att bege mig till SANDRA för att fira att vi fyllt år. För att sedan infinna mig på placet där paulo ska föreläsa. låter som en duktig dag, hoppas jag lyckas plugga så mycket jag tänkt, brukar inte riktigt kunna hålla mina "plugg löften"..

    ha,ha vet inte vad det är för ryck jag har i läppen, men idag sminkade jag mig fint! syns inte på bilden, men mina ögon var faktiskt jättefina (inte för att skryta..) En korrekt sminkning på mig ska ju läggas med fokus på ögonen eftersom mina läppar är.. stora typ. Men jag tycker inte alltid att man måste följa regler som arma o kalla färger tex. Och ibland tycker jag man kan "fokusera" på fel sak, även om mina läppar är stora tycker jag om dem, så jag tycker inte knallröda läppar kan vara fel på någon! Jag menar, varför kan man inte framhäva det man är nöjd över?






Publicerat: 2009-03-09 @ 20:56:19


1 kommentarer
Postat av: Martina Berggren

Jättegullig ju :D



Har du klippt dig sedan jag såg dig senast? det ser kortare ut! snyggt (:

2009-03-19 - 08:57:47 | URL: http://mberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0