TÄVLING!!!

För att fira att antalet besökare ökat senaste tiden anordnar jag en tävling!!
Så passa på!
Det du tävlar om är en t-shirt med ett unikt handgjort tryck! Vinnaren skickar en bild på sig själv och får tillbaka en t-shirt med ett tryck i denna stilen, fast det är ditt eget ansikte som sitter på!



Bilden är inte jättebra eftersom tyget är så skrynkligt, men visst syns det att det är Angelina Jolie på bilden?

För att vara med och tävla ska du nämna tävlingen i ett inlägg på din egen blogg, men en länk till mig blogg. Sedan kommenterar du detta inlägget och så lottar jag fram en vinnare! BUSENKELT
T-shirten är i strl small, tävlingen avslutas den 10 april

LYCKA TILL!!!
Publicerat: 2009-03-25 @ 18:14:32


3 kommentarer
Postat av: Mia

åh, vad snyggt och häftigt! Skulle så gärna ha en sån, synd att jag inte har någon blogg...

2009-03-26 - 10:17:34 |
Postat av: Rebecca

jag vill vara med och tävla! :D

2009-03-26 - 10:47:19 | URL: http://bire.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är bra Rebecca, nu får vi bara hoppas att turen är på din sida!

2009-03-26 - 11:08:18 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0