3/5

gääsp* hemkommen från stockholm nu, har äntligen fått hem våra eferlängtade fåglar! hittade inte kameran, så fick ta bilder med mobilen ( 3,2 megapixels kamera på den..), men nu hittar kan inte kabeln så jag an föra över dem, så bilder får ni se en annan dag!
De var af jättesöta och mysiga, Frida är en riktig kelgris! Nemo är lite mer tillbaka, han sitter och filurar och änker mycke han. Innan jag gick för att åka hem ( de bor hos Damir tills vi flyttat) så sa han iaf goddag till mig :)

Ska leta reda på kameran imorgon så ni får bilder från valborg och lite sånt också!
Igår var vi hos Maja och firade, hon fyllde 19, var jättetrevligt :)
hotellet blev det sen, Björn Rosenström är sommar och mys!
ska gå och sova nu..
natti natti!
Publicerat: 2009-05-03 @ 22:14:57


1 kommentarer
Postat av: Rebecca

Woho, vad roligt! :)

Jag kan ta nagel kittet. Tack så mycket! :D

kram

2009-05-04 - 16:35:04 | URL: http://bire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0