balmake!

Gjorde en balsminkning innan, blev ganska nöjd men mascaran jag använde är gammal och dålig, så fransarna är katastrofala! Måste köpa en ny, en bra primer ska även inhandas, sam några borstar. Är svårt at göra en sminkning med borstar som har fel form/ är för stora som de jag har nu..

Är lite sur, köpte ju en kamera som jag var så glad över för några månader sedan, men när jag ska ta bilder på sminkningar är den kass! Även att jag använder den så kallade närbildsfungtionen så gör det ingen skillnad, ögonen blir så suddiga.. Så för att ta denna bilden använde jag min 3 megapixels mobilkamera...
Därför ser det ju inte riktigt ut som det borde men,men

Är det någon sem vet om det finns någon inställning på min kamera, det är en Casio EX-Z19, vill ju så gärna kunna visa hur det ser ut på riktigt..



vad tycker ni om sminkningen?
Publicerat: 2009-05-22 @ 15:36:46


3 kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker sminkningen är fin..fast lite för mkt för en balmake..... Är ju personen som ska synas..inte bara sminket.P.S. Kan kika på din kamera nån dag! Puss

2009-05-24 - 20:43:24 |
Postat av: sandra

Hmmm..det var jag som skrev kommentaren ovan....vet inte varför den blev "anonym"

2009-05-24 - 20:44:31 |
Postat av: Sara

jag förstod att det var du :) brukar bli anonym när man glömmer att trycka på spara namn eller något sånt tror jag..

2009-05-24 - 22:45:35 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0