FEI Nations Cup

Hej!
Sitter just nu och kollar på FEI natoons cup, Sverige ligger på första plats!! Nu vänar jag bara på att Peder Fredricson ska hoppa, hoppas han går felfritt så vinner de!
Laget består av Svante Johansson, Helena Lundbäck, Peder Fredricson, Malin Baryard-Johnsson, Alexander Zetterman. Det var först tänkt att Helena skulle rida, men i sista stund ändrade sig Maria Gretzer och Satte in Malin som första ryttare och Helena som reserv. Bra tycker jag faktiskt.
Det var kul att se Alexander Zetterman, han är bara 19 år! Har ju inte hängt med så bra i ridsporten, så har inte sett han rida förut. Han hade väl en typisk svensk ridstil, väldigt stilig men kanske inte så aktiv. ( jag är ju bara åskådare, så jag har rätten att kritisera ryttare som befinner sig flera nivåer över mig själv! )
Kul att titta på hoppningen, men det ar faktiskt bort tjusningen väldigt mycket när man själv inte har någon häst att tävla och träna ordentligt...

men,men jag hoppas på att komma i form någon gång igen, skulle göra i princip vad som hellst för att kunna vara med på en Conny träning just nu. Trist att det förmodligen kommer ta ca 5 år innan det som tidigast kan bli aktuellt.. :(
Publicerat: 2009-05-15 @ 18:27:32


1 kommentarer
Postat av: makeupsex

sv: tack så mkt :)

allting står skrivet i bloggen om du letar i arkivet. det finns ett video-inlägg på hur jag gjort leopardsminkningen.

skicka bilden till min mail, [email protected], så ska jag se vad jag kan göra för sminkning. Förövrigt har jag precis gjort en fågelsminkning som snart kommer upp på bloggen! Kram!

2009-05-18 - 14:23:18 | URL: http://makeupsex.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0