gårdagens kap!

Har öppnat en klädaffär i ingatorp !!! ha,ha konkurs heter den, är väl bara tillfälligt. Hur som helst så säljer de kläder från affärer som konkursat antar jag, vissa märkerkläder. Det fanns inte så värst mycket, tur var väl det för jag är ju pank nu! Men en klänning/ tunika blev det i alla fall. Har inte hunnit ta någon bild på mig själv i den, men det kommer senare, lovar! Hittade den på nätet, vill ju inte skryta, men det ser faktiskt betydligt finare ut på mig.. Dock fanns den bara i strl M, så får nog sy in den lite..



Så vad tycker ni? 125 kr batalade jag för den, nypris 300, känns som en någorlunda affär?

Men vet inte, den är nog lite kort för att inte ha något under?
Publicerat: 2009-05-30 @ 19:39:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0