isadora eye shadow fix

Är ute efter en bra primer till skuggorna, egentligen vill jag ha en från urban decay, men den är svår att få tag på.. har hittat den på ett ställe, men det tar två månader innan de får hem den igen eftersom den tar slut så snabbt.. Så bestämde mig för att prova en annan först. Begav mig därför till Karl den tolfte för att hitta en bra. Efter en liten stund letande gav jag upp, det är en liten affär, men ändå fick jag ingen ordning på den. Så frågade hon som arbetade där. Det visade sig att jag inte hade fel på synen, utan alla var slut! varken Clarins eller något annat märke hade någon..
Lite sur gick jag istället till konsum, och hittade en från isadora. Var väl inte riktigt vad jag tänkt mig, men det blev ju faktiskt betydligt billigare, så värt ett försök tyckte jag.
Har bara provat den på handen än så länge, men den verkar faktiskt bra med tanke på priset! Ska testa den ordentligt senare, uppdaterar er om det! ;)

89 kr kostade den för er som undrar!

den ser alltså ut som ett läppglans, appliceras direkt med skumgummiapplikator.
Publicerat: 2009-05-29 @ 10:11:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0