isadoras eye shadow fix, betyg



Som ni ju vet köpte jag en eye shadow fix från isadora, skulle ju återkomma om vad jag tyckte om den..
För att kosta 89 kr så tycker jag att den var riktigt bra! Den är ju alltså till för att få skuggan att sitta bättre och inte lägga sig i veck i globen. Och skuggan sitter som berget! Jag sov med balmaken jag gjorde igår, den ser nästan exekt likadan ut idag! Dessutom är den vattenfast, och då menar jag verkligen vattenfast! Jag har minsann testat att duscha med den också, färgerna mattades ju av lite förstås, men inte mycket mer än så!
Färgen på skuggan blir lite mer intensiv.

Av mig får den en 4:a av 5

         PLUS                                                                                          
  • den uppfyller sin funktion
  • Färgen försämras inte
  • relativt lågt pris
         MINUS

  • Förpackningen, man får stå och joxa ett tag innan man får något på applikatorn
  • Hela utförandet känns lite B, även att den fungerar, man får ingen härlig lyx känsla, ( viklet man inte heller kan kräva av isadora)
Publicerat: 2009-05-30 @ 09:20:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0