myshörna!

Satt och letade efter lite inredningsprylar och så hittade jag detta!



Det de säljer är alltså ljusslingan, den tycker jag inte alls om ( fast när jag tänker efter har jag en sådan..) jag tycker den passar att ha vid jul, men annars skulle jag inte vilka ha den framme. Det jag fastnade för var den underbara rödfärgen på tapeten tillsammans med kuddarna. skulle verkligen vilka ha en liknande myshörna i lägenheten! Behöver inte ha just de färgerna, har ju två fårskinn hemma som hänger över mina fåtöljer, har funderat över vad jag ska ha dem till, så det här passar ju jättebra!

Slingan jag skulle vilja ha över hittade jag på inneonline.se 249 kr kostar den. inte farligt alls. Fanns även massor av andra fina saker där, men tyvärr lite för dyra för mig!


Jag var även inne på indiskas hemsida och tittade, älskar deras inredning när jag är i affären! Men blev faktiskt riktigt besviken när jag kollade in hemsidan, fanns inte alls mycket där.. antar att man får en annan känska när man ser det på riktigt, för deras ljuslycktor och allt är verkligen underbara!
Publicerat: 2009-05-28 @ 21:52:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0