ny typ av blogg?



Funderar på att ändra om i bloggen lite.. Är ingen direkt ordning, jag skriver bara lite om vad som helst som faller ,mig i smaken att berätta om. Tänkte att jag kanske borde strukturera upp det lite, ha vissa kategorier och sedan hålla mig till dem. Själv tycker jag för det mesta inte ( med vissa undantag)att det är så kul att läsa om någons privatliv, idag har jag..blabla...
Så då återstår det bara att bestämma VAD jag ska hålla mig till att skriva om?
Något jag tycker om och är någorlunda bra på verkar vettigt?
Så själv funderar jag på att blogga om hästar/ ridning, styling (smink, hår) och inredning.. Det är väl det jag tycker är roligast att skriva om i vilket fall.
Såmåningom blir det också en ny bloggdesign! :)

Aja, vad tycker ni som läser? Vet ju att det faktiskt är några som kollar in varje dag, vore roligt om ni sa något om vad ni tycker! vad är det jag skriver som ni vill ha mer av?
Publicerat: 2009-05-22 @ 19:56:15


1 kommentarer
Postat av: sandra

såå...hur kom du på detta då? :) Ingen som inspirerade dig till det tro? ;)

2009-05-24 - 20:40:56 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0