spanska vikarie..

har precis hållt i min första spanska lektion, en grupp med blandade klasser från nian. Det var INTE kul!
Vissa jobbade som de skulle, men de flesta pratade om helt andra saker, eller satt och målade gubbar.. sa till flera gånger, men inte en jävel brydde sig..
GAHH!! två killar satt och målade, så jag gick fram och sa "vad fint det blir", de fattade väl vinken lite grann, men några minuter senare var de i farten och ritade igen.. suck
blev på dåligt humör, så var väl inte jätteglad mot dem heller, såg nog ut som en jäkla surkärring ( fast ung variant), jag fick sån lust att bara kasta ut ett gäng med killar, och säga barnsliga elaka saker till dem. Det gjorde jag förstås inte, men var såååå nära! Två lektioner kvar, hoppas det går bättre, är verkligen inte sugen på det..

aja, hörs sen!
Publicerat: 2009-05-07 @ 11:16:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0