världens mysigaste promenad!! :)

Jag älsklinh och gojjorna var just ute på en jättemysig promenad! Jag med Nemo och Damir med Frida på varsin axel. Så härlig luft, allt doftar så underbart denna årstiden! Var kul att se människornas reaktioner när man gick förbi med två papegojor, de flesta stannade och pratade.
Båda två tyckte det var jättekyl att vara ute, vi släppte dem i ett träd där de kunde klättra och bita på pinnar, trivdes verkligen. Frida försökte sig dock på att flyga en gång under promenaden, gick ju inte så bra nu när de är vingklippta.. känns lite elakt, men vad gör man?

Aja, jag ska inte prata mer, ni får ta en titt på de härliga bilderna i stället!

jag och Nemo, ni får ursäkta mit bonniga smile..

Damir och hans trogna kompanjon Frida!



Vacker!!


Frida är inte sämre!



Sötnosar! Nemo sa hallå till ett par stycken som gick förbi också, artigt :)

Vill ni ta en närmre till på dem får ni komma upp till Skurugata och fika i sommar, de kommer vara med oss för det mesta! :)
Publicerat: 2009-05-19 @ 21:14:37


3 kommentarer
Postat av: hajer! :)

åh vad ja blev glad utav att se att du blev glad!

hihi vad puckat det låter!

Min skolavslutning är den 11/06, och skolavslutningen är vid 3, så vi skulle ju kunna träffas tidigare, vid 12 om inte vid 1 eller något sånt!

Det får du bestämma, ja måste va i skolan vid halv 3 tror jag!( på eftermiddagen)!

Hur mycket pengar vill du ha? eller gör dudet på skoj eller hur blir det :)?

åhh vad glad ja blev av ditt inlägg!

du är verkligen sjukt duktig!

puss!

btw, otroligt fina bilder på er och era pappegojjor! :))

2009-05-21 - 15:07:22 | URL: http://www.butterflyfly.devote.se
Postat av: Sara

ok, jag tror det fungerer. ska bara kolla upp så att jag inte jobbar då, men det tror jag nog inte. Jag brukar ta betalt, men det blir ingen stor summa direkt, det är ju inte bal du ska på, så blir inte lika mycket jobb! men skicka ett mail till mig på [email protected] så kan vi bestämma något!

Kram

2009-05-21 - 18:48:41 | URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: makeupsex

sv: jag tycker den funkar bäst till ljusa skuggor och nr man villl framhäva skimmret. annars gör den andra färger mörkare än va de egentligen är. en primer som funkar bra till allt är urban decay primer potion!

kram!

2009-05-22 - 02:09:29 | URL: http://makeupsex.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0