klockan är halv tio..

.. och jag har precis börjat plugga. Lite saker har kommit emellan. En person har varit här och hämtat vår soffa, vi bestämde oss för att sälja den. Älskar designen på den, men kvalitén var inte något vidare, dessutom är den lite på gränsen till för stor.
Det gick bra hos veterinären, dock var det en del tänder som fattades på honom, de hade inte bestämt sig för att växa ut. Men är ingen fara, händer väl lite då och då.
Just nu sitter jag och skriver om lite olika fullmakter, ska göra ett inlägg här så småning om. Det var allt jag hade att meddela för idag, ha det fint! :*

Publicerat: 2009-11-04 @ 21:37:40


1 kommentarer
Postat av: Sandi Forsberg

Angående: ha,ha jo, jo det klart alla är mindre i midjan, men det skiljer nästan 40 cm på mig, så brukar ha problem att hitta kläder.. är det många som hört av sig om den? Är sugen på både den och den blommiga, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken..



Hehe faktiskt samma här & så är det också så att klänningarna är strechiga i materialet som är jätte bra så de sitter snyggt. Aa det är några stycken men logga in nu så de har ej svarat men vill ha sålt de snabbt så om du vill köpa de så blir de dina. Hör av dig via mail istället lättare :)

MVH Sandi

2009-11-04 - 21:48:59 | URL: http://sandiforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0