myhalloween

hej! Hoppas alla haft en lika bra helg som jag! Åkte hem till Eksjö över helgen, träffade massor av trevliga människor, fanns faktiskt flera i lilla eksjö som jag aldrog träffat förut!
Det ordnade sig med båda ett ställe att festa på och med kostymen!
Hade tänkt att jag skulle vara rödluvan, men jag hittade inga bra saker till det, så jag åkte till en kompis och lånade kläder därifrån. De hade massor av saker att välja på, men jag blev tillslut förvandlad till hmm.. tja någon sorts skogsmänniska!


blev en hastsminkning i ljusa färger!





Fler bilder än så har jag inte för tillfället, men kanske får jag tag på några från utgången som dyker upp lite senare!

Nu ska jag sätta mig i soffan med lillen siom minsann haft en mysig helg han också! han har nämligen varit på besök hos låtsas matte Lejla! Nöjd och rund om magen är han nu! men hundar ska väl också få skämmas bort lite extra ibland?


min lilla prins <3
Publicerat: 2009-11-01 @ 18:25:44


2 kommentarer
Postat av: Martina Berggren

Wow, fint! sista bilden på dig var du jättesöt på (:

2009-11-02 - 19:31:53 | URL: http://existbyvisions.blogg.se/
Postat av: Sara

TACK SÅ MYCKET! :D

2009-11-03 - 10:13:03 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0