mys


Hej! Sitter med lillen i knät och myser, har tänt massor av doftljus, och allt är sådär trevligt och lugnt. läst lite i en bok, ska slänga in ett inlägg här innan jag fortsätter..
Idag var mamma, pappa och pontus här och hälsade på en liten stund, mysikt att träffa dem! Var ganska längesedan jag var hemma nu.
Imorgon ska jag bjuda er på en sminkning och bilder på ett nagellack jag köpt. Kom på att jag ju egentligen inte måste göra så speciella sminkningar att visa upp här, lite smink använder jag ju varje dag nästan men jag tycker om att göra små förändringar, annan färg på eyelinern, markera läpparna, lägga rouget på ett nytt sätt med mera. Jag skulle tro att ni som kikar in för att se make up bilder uppskattar även vardagssminkningar som vi använder för det mesta och inte bara flashiga ögonskuggor?

Funderar även på att tävla ut lite mineralskuggor såhär lagom till jul, någon som skulle vara intresserad av det?

Publicerat: 2009-11-25 @ 21:34:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0