noooo!!

Flera av mina naglar har gått av! :( De som precis hade blivit långa och fina...
Jag har verkligen dålig nagelkvalité, och även mitt hår blir slitet jättelätt, synd för jag tycker verkligen om långt och friskt hår, men eftersom det är som det är kan jag bara välja mellan friskt kort hår eller långt och slitet hår..
Dock så ska jag klippa lite snart, så jag blir av med det värsta.. Sedan får jag bli noggrann med att ta mina öljästtabletter, de stärker naglar och hår!
Så får det bli fler inpackningar och mycket myrraolja till naglarna..
Jag tror jag filar net alla korta, sedan kan jag göra en förl'ngning igen till jul!

Har ni några tips som fungerar för att hålla hår och naglar friska?

Publicerat: 2009-11-17 @ 11:02:16


1 kommentarer
Postat av: Chippe

Halloj! Såg i ett tidigare inlägg att du har blivit blåst av "Petra Nyblom". Jag själv gick oxå på niten i augusti och har mycket information ang Henne om du skulle vilja veta nått =)



Slå iväg ett mail till mig får du mitt nalle nr!



Mvh Chippe!

2009-11-19 - 20:46:59 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0