nu är det dags för fredagsmys!

Idag är jag verkligen på bra humör! Ser fram emot helgen, jag ska få mycket gjort! Annars brukar det mest kännas jobbigt och slitsamt, men jag är verkligen motiverad nu! Ska ut och gå med lillen, sedan ska jag Damir och några vänner ut och äta.

I Torsdags efter tentan blev det urgång, hade sjukt kul! Gjorde en sminkning jag blev väldigt nöjd med också, men som alltid när man gör något bra hinner eller glömmar man fota det..
Men,men ni får denna som jag gjorde nyss istället, den är också fin tycker jag, även en dem inte var lika festaktig som den andra!


Skuggor i blått, guld och en som är brunrödbrons aktig! vit skimmer kajal, eyeliner och mascara! Den blå skuggan lade jag även under nedra fransraden och tonade ut de andra uppåt, nästan som highlighter fast inte ända till brynet.




Vill du veta vad någon av färgerna heter så säg bara till!


Frida fick vara med lite också, men när kameran kom fram blev hon sur!
Publicerat: 2009-11-13 @ 17:16:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0