vardags

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag kommer börja lägga upp bilder även på vardagssminkningar, så här kommer en!



Jag tycker om att göra något speciellt även om det är vardag. För det mesta brukar jag dock inte sminka ögonen, mest eftersom jag tycker det är skönare att gå utan. Då och då är det ju kul att ha en skugga man inte använder så ogta, eller en eyeliner. Här har jag lagt en noggrann grund, förstärkt konturerna vid kinder, käkben och lagt ett naturligt läppglans.


lite grå eyeliner och ett tunt lager mascara till det..

Såhär kan jag se ut en heölt vanlig dag alltså, egentligen skulle jag inte ha några problem med att gå sån när jag ska ut också, men det är ju så kul att fixa iordning sig lite extra, så det händer inte så ofta!
Publicerat: 2009-11-30 @ 16:47:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0