diskret

Längesedan jag visade er en sminkning!
Har ju inte direkt tid att göra en sminkning bara för att ta kort och sen tvätta av, så idag för ni nöja er med att se hur jag såg ut till skolan.. Var längesedan jag använde skulla till skolan, har inte ens haft mascara senaste tiden, men idag hade jag lite tid på morgonen!



highlighter platina som primer, på den en ljus ljus rosa från mabelinne, på hela locket och upp till brynet. Sedan en blå skulla av samma märke i globlingen, i ögonvrån och under nedra fransraden.


ingen superkvalité på skuggorna direkt, men i verkligheten var de faktiskt lite starkare än på bilderna.

Är det någon av er som fortfarande läser som tycker att det är roligt med just sminkningar?

Funderar på att köra igång en "veckans sminkning" där ni läsare får välja färgerna. Varje vecka tar jag ett förslag som ni lämnat och gö en sminkning av dem som jag lägger upp här. Ni kan ju gärna skriva om ni vill att den ska vara diskret, passa till bal eller något liknande. Så är det något som skulle tycka det är kul är det bara att lämna förslag till färger bland kommentarerna!
Publicerat: 2009-10-08 @ 15:09:08


2 kommentarer
Postat av: jouline

Hej Sara, Jouline här som ville köpa lite ögonskuggor av dig. har tittat lite i din blogg. är intresserad av båda dom vita ögonskuggorna (alltså vit skimmer& matt). Undrar om du har någon sandfärgad, väldigt neutral färg också gärna i skimmer?



Mycket fin sminkning du gjort här!

ha det gott

2009-10-09 - 11:43:43 | URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: jouline

Hej igen Sara, ta du lite bilder på de du tror passar. och maila mig dom så får jag se vilka jag väljer.

Ha en bra kväll

2009-10-09 - 19:14:33 | URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0